torsdag 28 juni 2012

haha rooligt!

Hallå Kaj (som Ulrik skrev på facebook för några dagar sedan)!!!!!!!!!!! Tora här!
En sak som jag tycker är ganska rolig är när jag och Frida chattar blir det nästan alltid att vi typ börjar bråka om vem som är bäst, asså av Ulrik och Jedward. Frida är så himla galen i Jedward och jag i Ulrik, så om någon säger någon dumt om Ulrik blir jag jättearg och sur. Men ni får ett exempel på hur det brukar se ut när jag och Frida chattar:


Tora Munther: Haha, läängtar tills Ulrik låtar kommer ut
Tora Munther: Han skriver dom själv ( med massa kärlek)
Frida Grimes: ur rumåan
 Frida Grimes: aha
 Frida Grimes: men han sjunger dom inte med kärlek
Frida Grimes: som jedward
 Tora Munther: Joo, massa
 Frida Grimes: det har jag inte märkt
 Frida Grimes: ..=
Frida Grimes: ?
Tora Munther: Joo, Ulle är så jäkla bäst. LOVELOVELOVE (heart)
Frida Grimes: Du menar YOUNGLOVEYOUNGLOVEYOUNGLOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar