tisdag 21 februari 2012

Video!

Nu har jag klippt ihop en video ifrån när vi var i kista och tittade på JEDWARD OCH ULRIK MUNTHER!

Först visste jag bara att Jedward skulle dit för det var det ända jag brydde mig om just då men sen gick jag in på en sida och tittade lite på vilka andra som skulle vara med och jag blev helt... Ulrik skulle också vara med! Jag blev suuper glad för då kunde ju Tora också följa med för man vill ju helst inte gå dit själv!?
A men här är videon, och jag vet att kvaliteten inte är den bästa men ni vet ju redan hur söta dom är :)
Hoppas ni gillar den! <3 :)

2 kommentarer:

  1. Aaww, bäästa dagen i hela mitt liv.
    Önskar att det var imorrn :).
    Men imorrn är det skola, haha!!

    Kramar
    Tora som ÄLSKAR Ulrik Munther <3 <3

    SvaraRadera
  2. Vet!! <3

    Kramar
    Frida som ÄLSKAR Jedward <3 <3

    SvaraRadera